Dołącz do społeczności ŚKSM

Szukasz pracy? Oferujemy warunki zatrudnienia zarówno dla osób z dużym doświadczeniem, jak i dla szukających pierwszych wyzwań zawodowych.

Świętokrzyskie Kopalnie Surowców Mineralnych posiadają długoletnią tradycję, sięgającą 1874 roku. Dzięki nieustającemu rozwojowi dostarczamy surowce do wielu gałęzi przemysłu. W codziennej pracy stawiamy na współpracę, rozwój, odpowiedzialność i komunikację – dzięki temu nasza firma to renoma.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy:

Zatrudniamy 325 pracowników, w tym 26 inżynierów w pięciu lokalizacjach.

Możliwości rozwoju

Kariera

ROZWÓJ TWOJEGO POTENCJAŁU

Do sukcesu naszej kopalni przyczyniają się pracownicy. Ambitne cele i wyzwania pozwalają na inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, a co za tym idzie dają możliwość samorealizacji i poszerzenia wiedzy.

Kariera

Budowanie Ścieżki kariery

W zależności od potrzeb firmy oraz predyspozycji i potencjału nasi pracownicy mają szansę rozwoju w różnych obszarach biznesu.

Jak dbamy o pracowników

Benefity w Świętokrzyskich Kopalniach Surowców Mineralnych

Prywatna Opieka Medyczna Medicover
Prywatne Ubezpieczenie Grupowe na preferencyjnych warunkach
Karta Sportowo Rekreacyjna Multisport
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
Dofinansowanie do okularów korekcyjnych
Podniesienie składki płaconej do Pracowniczych Planów Kapitałowych
Spotkania Integracyjne
twoja kariera z ŚKSM

Programy stażowe

Jako firma doceniamy młodych i zdolnych ludzi. Szukamy osób, które cechuje chęć do uczenia się i podejmowania nowych wyzwań oraz poszukiwania nowych możliwości. W czasie trwania stażu bądź praktyki dołączysz do zespołu specjalistów, będziesz pracować razem z nami nad realnymi projektami – dzięki czemu zdobędziesz cenne doświadczenie.

Jeśli jesteś gotowy do podjęcia realnych wyzwań w firmie będącej liderem w swojej branży – sprawdź zakładkę BUDOWANIE ŚCIEŻKI KARIERY. Zobaczysz w jakich obszarach kariery możesz rozwijać swoją wiedzę w ramach praktyki bądź stażu. Wyślij swoją aplikację wraz z CV na adres: staz@sksmkielce.pl
Dołącz do nas!

Dołącz do naszego zespołu

Aktualnie poszukujemy

Przedstawiciel Handlowy

Zakres obowiązków:

  • sprzedaż kruszyw na podległym terenie
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • obsługa klientów i inwestycji
  • realizacja planów sprzedażowych dla swojego rynku
  • umacnianie pozycji handlowej firmy
  • sporządzanie raportów
  • kontrola należności klientów

Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku handlowym
  • minimum średnie wykształcenie
  • umiejętności negocjacyjne oraz znajomość technik sprzedaży
  • komunikatywność
  • dobra organizacja pracy własnej
  • dynamizm w działaniu
  • znajomość narzędzi informatycznych MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem 

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o długoletniej tradycji i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w szkoleniach
  • Pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin
  • Pakiety sportowe dla pracowników i ich rodzin
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego pracowników i ich rodzin
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku i do świąt)
  • Imprezy firmowe (Barbórki, spotkania integracyjne).
  • Podstawowe narzędzia do pracy handlowca (samochód służbowy, komputer, telefon).

Specjalista ds. sprzedaży nawozów w Punkcie Obsługi Klienta

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za:

  • Obsługa sprzedaży kruszywa oraz nawozu dla klientów
  • Obsługa wagi samochodowej (ważenie, tarowanie i wprowadzanie do systemu danych o pojeździe, ważenie samochodów wyjeżdżających. Dbanie o prawidłowe działanie urządzenia wagowego)
  • Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych
  • Obsługa programów komputerowych sprzedaży
  • Obsługa finansowa – kasy fiskalnej oraz terminali płatniczych
  • Sporządzanie raportów

 

Czego oczekujemy od Ciebie:

  • Znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
  • Wysokiego poczucia odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone zadania
  • Samodzielności, terminowości, dokładności i systematyczności w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym

 

Co oferujemy w zamian:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o silnej pozycji rynkowej
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w szkoleniach
  • Pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin
  • Pakiety sportowe  dla pracowników i ich rodzin
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego pracowników i ich rodzin
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do Świąt)
  • Imprezy firmowe (Barbórki, spotkania integracyjne).

Inżynier ds. rozwoju projektów energetyki jądrowej (2 etaty)

Zakres obowiązków:

  • wsparcie techniczne przy realizacji projektu modułowych reaktorów jądrowych,
  • weryfikacja projektów technicznych,
  • wsparcie w tworzeniu łańcucha dostaw na potrzeby energetyki jądrowej,
  • wsparcie przy uzyskiwaniu decyzji, pozwoleń i koncesji wymaganych do realizacji inwestycji,
  • kontakt z jednostkami administracji publicznej,
  • opracowywanie dokumentacji projektowej, tworzenie koncepcji dla nowych rozwiązań i lokalizacji,
  • tworzenie modeli synergii instalacji energetyki jądrowej z technologiami przemysłowymi,
  • koordynacja projektów,
  • monitorowanie rynku w tematyce modułowych reaktorów jądrowych i/lub reaktorów jądrowych 4-tej generacji,
  • współpraca z innymi działami firmy,
  • uczestniczenie w procesie uzyskiwania finansowania.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane 2 lata w branży energetycznej),
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne: energetyka, inżynieria gazownicza, budownictwo)
  • znajomość rysunku technicznego,
  • wiedza na temat wysokociśnieniowych instalacji,
  • wiedza na temat zasad funkcjonowania systemu energetycznego,
  • wiedza na temat przemysłowych systemów wytwarzania ciepła,
  • znajomość prawa energetycznego i budowlanego.

Inżynier ds. rozwoju projektów zielonego wodoru

Zakres obowiązków:

  • wsparcie techniczne przy realizacji projektów budowy instalacji, na potrzeby produkcji i dystrybucji zielonego wodoru,
  • weryfikacja projektów technicznych,
  • wsparcie przy uzyskiwaniu decyzji, pozwoleń i koncesji wymaganych do realizacji inwestycji,
  • kontakt z jednostkami administracji publicznej,
  • opracowywanie dokumentacji projektowej, tworzenie koncepcji dla nowych rozwiązań i lokalizacji,
  • tworzenie modeli biznesowych dla planowanych inwestycji,
  • koordynacja projektów,
  • monitorowanie rynku nowych technologii dla zielonego wodoru, amoniaku i metanolu,
  • współpraca z innymi działami firmy,
  • uczestniczenie w procesie uzyskiwania finansowania dla projektów ze środków unijnych.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane 2 lata w branży OZE, rozważymy też świeżych absolwentów),
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne: energetyka, odnawialne źródła energii, inżynieria gazownicza)
  • znajomość rysunku technicznego,
  • wiedza na temat wysokociśnieniowych instalacji gazowych,
  • chęć rozwoju w sektorze zielonego wodoru i branży e-mobility,
  • wiedza na temat zasad funkcjonowania systemu energetycznego,
  • wiedza na temat przemysłowych systemów wytwarzania ciepła,
  • mile widziana znajomość prawa energetycznego i budowlanego.

Inżynier ds. rozwoju projektów farm fotowoltaicznych (2 etaty)

Zakres obowiązków:

  • wsparcie techniczne przy realizacji projektów budowy farm fotowoltaicznych oraz magazynów energii,
  • weryfikacja projektów technicznych instalacji fotowoltaicznych,
  • wsparcie przy uzyskiwaniu decyzji, pozwoleń i koncesji wymaganych do realizacji inwestycji,
  • kontakt z jednostkami administracji publicznej,
  • opracowywanie dokumentacji projektowej,
  • tworzenie modeli biznesowych dla planowanych inwestycji,
  • koordynacja projektów,
  • monitorowanie rynku nowych technologii dla obszaru pracy,
  • współpraca z innymi działami firmy,
  • uczestniczenie w procesie uzyskiwania finansowania dla projektów.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane 2 lata w branży OZE, rozważymy też studentów ostatniego roku i świeżych absolwentów),
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne: energetyka, odnawialne źródła energii, elektryka)
  • znajomość rysunku technicznego,
  • wiedza na temat zasad funkcjonowania systemu energetycznego,
  • mile widziana znajomość oprogramowania GIS (np. QGIS),
  • mile widziana znajomość prawa energetycznego i budowlanego.

Młodszy specjalista ds. ochrony środowiska

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją w poszczególnych Zakładach należących do Spółki,
  • Nadzór nad gospodarką odpadami, gospodarką wodno-ściekową,
  • Kontrola poszczególnych Zakładów z zakresu przestrzegania obowiązujących przepisów prawa krajowego i UE,
  • Współpraca z innymi działami w zakresie realizowanych postawionych zadań i celów,
  • Zlecanie badań monitorowanych komponentów środowiska,
  • Czynny udział w opracowaniu dokumentacji, wniosków z zakresu ochrony środowiska,

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe w specjalności ochrona środowiska lub pokrewnym,
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony środowiska,
  • Znajomość obsługi MS Office,
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność,
  • Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Zaangażowanie w wykonywanie czynności,
  • Prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony środowiska,
  • Wiedza z zakresu BDO, KOBiZE,

Specjalista ds. rozliczeń wynagrodzeń

Zakres zadań

  • Naliczanie wynagrodzeń, ekwiwalentów pieniężnych i innych dodatków dla pracowników, zleceniobiorców;
  • sporządzanie list wypłat oraz ustalanie uprawnień i naliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego (zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich wypadkowych)
  • Rozliczanie czasu pracy pracowników
  • Praca na systemie kadrowo-płacowym enova, przygotowywanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń, wprowadzanie danych do systemu
  • Obsługa przelewów bankowych w zakresie płatności wynagrodzeń;
  • Prowadzenie i rozliczanie Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Zgłaszanie i wyrejestrowywanie do/z ubezpieczenia społecznego i ubezpieczenia zdrowotnego pracowników oraz prowadzenie rozliczeń z US z tytułu zobowiązań podatkowych i z ZUS z tytułu potrącanych i odprowadzanych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne,
  • Terminowe sporządzanie i przesyłanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych deklaracji rozliczeniowych i podatkowych (ZUS, US, PFRON, GUS)
  • Realizacja potrąceń komorniczych oraz współpraca z kancelariami komorniczymi
  • Przygotowywanie raportów zbiorczych / zarządczych na potrzeby księgowości i zarządu
  • Archiwizacja dokumentacji płacowej

Wymagania niezbędne 

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w pracy na podobnym stanowisku w księgowości lub płacach
  • Umiejętność naliczania płac, zasiłków i innych świadczeń pracowniczych
  • Umiejętność rozliczania czasu pracy
  • Znajomość obowiązujących przepisów w zakresie: podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, podróży służbowych
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Dobra organizacja pracy
  • Dokładność, skrupulatność
  • Znajomość programu PŁATNIK

Mile widziane 

  • Kurs w zakresie księgowości, płac
  • Znajomość programu Enova

Kierownik produkcji nawozów

Zakres obowiązków:

  • Rozwiązywanie problemów technicznych i wsparcie techniczne przy realizacji procesu produkcji, granulowaniu i sprzedaży nawozów      
  • Opracowanie planów produkcji
  • Nadzorowanie procesu produkcyjnego
  • Kontrola załadunków i dostaw produktów
  • Nadzór nad dokumentacją
  • Obsługa klienta
  • Przygotowanie oferty handlowej
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientem

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • zaangażowanie
  • odpowiedzialność
  • wiedza praktyczna poparta doświadczeniem z  obszaru produkcji granulowanych nawozów

Specjalista ds. handlowych i administracyjnych w punkcie obsługi klienta

 Obowiązki:

  • obsługa klienta
  • zarządzanie magazynem nawozów
  • Kontrola załadunków i dostaw produktów
  •  prowadzenie dokumentacji magazynowo- sprzedażowej, wsparcie działań administracyjno-biurowych tj. obsługa programu sprzedażowego i magazynowego
  • prowadzenie sprzedaży produktów nawozowych – wapna nawozowego na umówionym obszarze
  • poszukiwanie nowych klientów, rozwój kontaktów z klientami, utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi klientami
  • doradztwo dot. nawożenia i prowadzenie szkoleń,
  • uczestnictwo w targach i wystawach branżowych,
  • przygotowywanie prezentacji handlowych, ofert handlowych, odpowiedzi na zapytania ofertowe,
  • uzupełnianie standardowych umów handlowych, negocjowanie umów handlowych pod względem merytorycznym
  •  prowadzenie działań promocyjnych

 

Kogo poszukujemy

  • osoby energicznej, ceniącej sobie ciekawą pracę, łatwo nawiązującej kontakty, elastycznej, dobrze odnajdującej się w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • chcącej rozwijać posiadaną wiedzę z zakresu nawozów mineralnych
  • z doświadczeniem w pracy handlowca oraz znajomością rynku rolniczego
  • mile widziane uprawnienia na obsługę wózka widłowego
  • mile widziane ukończone studia rolnicze (nie jest to warunek konieczny)

Prześlij swoje CV:






    Załącz dokumenty aplikacyjne



    Informujemy, że Administratorem przekazanych danych osobowych jest Spółka Świętokrzyska Grupa Przemysłowa INDUSTRIA S.A. (dawniej Świętokrzyskie Kopalnie Surowców Mineralnych Sp. z o.o.).

    Formularz kontaktowy

    Biuro

    Formularz kontaktowy

    Paweł Guzek

    Formularz kontaktowy

    Joanna Orlińska