Dołącz do społeczności ŚKSM

Szukasz pracy? Oferujemy warunki zatrudnienia zarówno dla osób z dużym doświadczeniem, jak i dla szukających pierwszej pracy.

Świętokrzyskie Kopalnie Surowców Mineralnych posiadają długoletnią tradycję sięgającą 1874 roku. Dzięki nieustającemu rozwojowi dostarczamy surowce do wielu gałęzi przemysłu. W codziennej pracy stawiamy na współpracę, rozwój, odpowiedzialność i komunikację – dzięki temu nasza firma to renoma.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy:

Zatrudniamy 315 pracowników w tym 24 inżynierów w 5 lokalizacjach

Możliwości rozwoju

Kariera

ROZWÓJ TWOJEGO POTENCJAŁU

Do sukcesu naszej firmy przyczyniają się pracownicy. Ambitne cele i wyzwania pozwalają na inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań, a co za tym idzie dają możliwość samorealizacji i poszerzenia wiedzy.

Kariera

Budowanie Ścieżki kariery

W zależności od potrzeb firmy oraz predyspozycji i potencjału nasi pracownicy mają szansę rozwoju w różnych obszarach biznesu.

Jak dbamy o pracowników

Benefity w ŚKSM

Prywatna Opieka Medyczna Medicover
Prywatne Ubezpieczenie Grupowe na preferencyjnych warunkach
Karta Sportowo Rekreacyjna Multisport
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Pracownicza Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa
Dofinansowanie do okularów korekcyjnych
Podniesienie składki płaconej do Pracowniczych Planów Kapitałowych
Spotkania Integracyjne
twoja kariera z śksm

Programy stażowe

Jako firma doceniamy młodych i zdolnych ludzi. Szukamy osób, które cechuje chęć do uczenia się i podejmowania nowych wyzwań oraz poszukiwania nowych możliwości. W czasie trwania programu, dołączysz do zespołu specjalistów, będziesz pracować razem z nimi nad realnymi projektami, dzięki czemu zdobędziesz bezcenne doświadczenie.

Jeśli jesteś gotowy na podjęcie realnych wyzwań i chcesz pracować w firmie będącej liderem w swojej branży. a ponadto jesteś studentem V roku studiów lub maksymalnie 2 lata temu je skończyłeś/aś – nasz program stażowy jest skierowany do Ciebie.

Dołącz do naszego zespołu

Aktualnie poszukujemy

Miejsce pracy: Kielce

Twój zakres obowiązków:

  • Sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań finansowych wg Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej („MSSF”),

  • Przygotowywanie i weryfikacja rozrachunków wewnątrzgrupowych w ramach uzgodnień konsolidacyjnych,

  • Przygotowanie cyklicznych raportów finansowych, sprawozdań, zestawień i analiz,

  • Sporządzanie doraźnych informacji i analiz,

  • Udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych (w tym w procesie uzgadniania transakcji między spółkami powiązanymi),

  • Współpraca z audytorami i przygotowanie materiałów do przeglądu i badania sprawozdań finansowych,

  • Tworzenie narzędzi kontrolingowych.

 Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości i finansów,
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (w obszarze rachunkowości finansowej, zarządczej i controllingu) min. 7 lat,
  • Dobra znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i MSSF,
  • Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, w szczególności Excel, Power Point, Power Bi,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
  • Samodzielność i skrupulatność w działaniu oraz dobrą organizację pracy,
  • Zaangażowanie w realizację powierzonych zadań.

Mile widziane:

- Certyfikat CFA,

- Znajomość prawa podatkowego i doświadczenie w tworzeniu polityki i cen transferowych.

Warunek konieczny do wzięcia udziału w tej rekrutacji to doświadczenie na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej, praktyczna znajomość IFRS oraz doświadczenie w konsolidacji spółek.

 

Miejsce pracy: Kielce

Twój zakres obowiązków:

  • Zarządzanie obszarem księgowości (sprawozdawczość, podatki, raportowanie, konsolidacja) całej grupy kapitałowej,
  • Samodzielne sporządzanie sprawozdania finansowego skonsolidowanego oraz sprawozdania finansowego głównej spółki  w grupie,
  • Nadzór merytoryczny nad sporządzaniem sprawozdań finansowych jednostkowych oraz pakietów konsolidacyjnych,
  • Nadzór merytoryczny nad sporządzaniem deklaracji podatkowych,
  • Wdrażanie, organizowanie i kalkulacja korzyści z tytułu stosowania ulg podatkowych w zakresie CIT,
  • Sporządzanie i przekazywanie Szefowi KAS informacji o schematach podatkowych (MDR),
  • Sporządzanie informacji TPR-C,
  • Wdrożenie polityki cen transferowych i nadzór cen transferowych,
  • Monitorowanie zmian przepisów oraz linii orzeczniczej w zakresie podatków i rachunkowości,
  • Odpowiedzialność za terminowe zamknięcia cykliczne,
  • Aktywny udział w procesach wdrożeniowych oraz zmianach w grupie kapitałowej (np. łączenie lub likwidowanie spółek; wdrożenia narzędzi),
  • Tworzenie nowych oraz usprawnianie istniejących procesów księgowych i finansowych.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (np. finanse i rachunkowość, ekonomia),
  • Doświadczenie w pracy w Grupie Kapitałowej na podobnym stanowisku i praktyczna znajomość Międzynarodowych Standardów Rachunkowości,
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w obszarze księgowo-podatkowym w firmie produkcyjnej,
  • Bardzo dobra wiedza z zakresu rachunkowości i podatków,
  • Bardzo dobra znajomość UoR oraz IFRS - warunek konieczny,
  • Doświadczenie w implementowaniu oraz tworzeniu procesów i procedur,
  • Mile widziane 4-letnie doświadczenie w BIG 4,
  • Odporność na stres, odpowiedzialność, terminowość,
  • Dobra znajomość języka angielskiego – poziom B2.

Miejsce pracy: Kielce

Twój zakres obowiązków:

  • Realizacja strategii sprzedażowej na powierzonym obszarze
  • Aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Firmy
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i dystrybucyjnych
  • Nawiązywanie i budowanie długotrwałej relacji z klientami
  • Monitorowanie i analiza rynku
  • Zarządzanie należnościami

 Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Zaangażowanie oraz nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Praktyczna znajomość MS Office - Word, excel, outlook
  • Prawo jazdy kat. B

Twój zakres obowiązków:

  • współtworzenie koncepcji zagospodarowania obiektów i nieruchomości należących do Spółki;
  • prowadzenie procesów budowy i likwidacji obiektów budowlanych,
  • określanie potrzeb remontowych i inwestycyjnych;
  • poszukiwanie, weryfikacja i nadzór nad wykonawcami inwestycji i remontów,
  • kontrola realizacji inwestycji i remontów ( egzekwowanie jakości, terminowości i zgodności z aktualnymi normami i przepisami budowlanymi, ppoż, BHP ),
  • weryfikacja merytoryczna dokumentacji technicznej, ofert wykonawców, kosztorysów i wycen,
  • cykliczne dokonywanie przeglądów wszystkich budynków użytkowanych przez Spółkę;
  • monitorowanie stanu technicznego obiektów budowlanych,
  • nadzorowanie sposobu prowadzenia dokumentacji wynikającej z przepisów prawa budowlanego

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne kierunek budownictwo lub pokrewne,
  • znajomości prawa budowlanego i przepisów administracyjnych
  • praktyczna znajomość procesów inwestycyjnych w budownictwie
  • umiejętność czytania i analizy dokumentacji technicznej w zakresie projektów budowlanych i kosztorysów,
  • ogólna znajomość pracy z komputerem (Windows, MS Office, Internet itp.).

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Możliwość rozwoju
  • Pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej
  • Benefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do świąt, dofinansowanie do szkoleń, ubezpieczenie grupowe)

*Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Miejsce pracy: Chęciny

Twój zakres obowiązków:

  • Wykonywanie prac związanych z ruchem elektroenergetycznym w kopalni.
  • Prowadzenie nadzoru nad prawidłowością eksploatacji maszyn i urządzeń elektrycznych.
  • Wykonywanie prac remontowo - konserwacyjnych z uwzględnieniem zabezpieczenia pracowników przed wypadkami przy pracy.
  • Utrzymanie w sprawności systemów automatyki i sterowania maszyn i zakładów przeróbczych – prowadzenie napraw, remontów i modernizacji oraz sporządzanie koniecznej dokumentacji.
  • Szkolenia bieżące dla operatorów z zakresu obsługi układów i systemów sterowania zakładów.
  • Przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli maszyn i urządzeń, konserwacji i eksploatacji maszyn elektrycznych.
  • Prowadzenie wymaganej dokumentacji ruchowej.
  • Sporządzanie stosownych raportów i zestawień.
  • Wykonywanie w określonych terminach pomiarów ochronnych urządzeń elektroenergetycznych.
  • Dbanie o należyty stan sprzętu ochronnego.
  • Zgłaszanie na bieżąco przełożonemu wszystkich stwierdzonych nieprawidłowości związanych z eksploatacją maszyn i urządzeń elektrycznych.
  • Zabezpieczenie mienia przed dostępem osób postronnych i kradzieżą.
  • Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb kopalni.
  • Nadzór i kontrola prawidłowości prowadzenia załadunku wyrobów gotowych, sprzedaży i jakości ekspediowanych wyrobów oraz przestrzeganie zasad zakładowej kontroli produkcji, opisanych w Księdze Zakładowej Kontroli Produkcji w procedurach oraz instrukcjach.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o długoletniej tradycji i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Benefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, pakiet dofinansowań, ubezpieczenie grupowe).

Miejsce pracy: Kopalnie ŚKSM Sp. z o.o.

 Twój zakres obowiązków:

  • Przestrzeganie przepisów BHP, zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, podwykonawcom i innym osobom na terenie zakładu,
  • Organizowanie i nadzorowanie produkcji na prowadzonej zmianie w sposób jak najbardziej efektywny,
  • Wykonywanie zadań służby górniczej w zakładach górniczych,
  • Opracowywanie i aktualizację dokumentów potrzebnych do prowadzenia ruchu zakładów górniczych,
  • Sprawozdawczość z zakresu wydobycia i produkcji kruszyw,
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i technologicznych we współpracy z innymi działami,
  • Optymalizacja procesów technologicznych, nadzór nad wykonawcami pracującymi w ruchu zakładu górniczego.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego - technicznego z zakresu górnictwa (preferowana specjalność techniki odkrywkowej eksploatacji złóż),
  • Znajomości i orientacji w przepisach prawa geologicznego i górniczego oraz ustaw z nim związanych,
  • Dobrej znajomości środowiska Office,
  • Dynamizmu i energii w działaniu,
  • Samodzielności i odpowiedzialności za wykonywaną pracę,
  • Umiejętność współpracy z ludźmi.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Możliwość rozwoju
  • Pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej
  • Pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (min. dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do Świąt)

Miejsce pracy: Kopalnie ŚKSM Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie nadzoru nad daną zmianą kopalni i zakładu przeróbczego
  • Wykonywanie zadań w zakresie wydobycia, produkcji, załadunku kruszywa
  • Kontrola zgodności prowadzonych robót z dokumentacją techniczną
  • Dbanie o bezpieczeństwo i higienę pracy

Oczekujemy:

  • Uprawnienia dozoru ruchu górniczego o specjalności górniczej
  • Doświadczenie na ww. stanowisku
  • Dyspozycyjność w zakresie pracy zmianowej
  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz osób podległym na zmianie produkcyjnej
  • Umiejętność planowania działań i rozwiązywania problemów

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Możliwość rozwoju
  • Pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej
  • Pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (min. dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do Świąt)

Miejsce pracy: Biuro Kielce

Jako lider Centralnego Klastra Wodorowego dynamicznie rozwijamy się w zakresie zielonej energii. Nasze ambitne plany obejmują niezależność energetyczną bazującą na własnych zasobach energii odnawialnej, jak również produkcję zielonego wodoru. Jeśli czujesz, że ta tematyka jest tą, w której chcesz się rozwijać to czekamy właśnie na Ciebie!

Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie projektów energetycznych w zakresie farm PV, wiatrowych, magazynów energii oraz instalacji wodorowych
  • Prowadzenie analiz w ramach interdyscyplinarnego zespołu ds. transformacji energetycznej
  • Przygotowywanie propozycji działań mających na celu wdrożenie transformacji energetycznej i analiza propozycji zgłoszonych przez inne podmioty w tym obszarze
  • Analiza polskiego i europejskiego rynku energetycznego oraz europejskich benchmarków
  • Analiza dokumentów Unii Europejskiej oraz innych organizacji międzynarodowych (w szczególności Międzynarodowej Agencji Energii (IEA), Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD), Europejskiej Komisji Gospodarczej (UNECE), Europejskiej Agencji Środowiska (EEA) pod kątem ciążących na stronie polskiej zobowiązań w zakresie problematyki energetycznej i transformacji energetycznej oraz jej uwarunkowań społeczno-gospodarczych
  • Poszukiwanie projektów o dofinansowanie
  • Przeprowadzanie oraz koordynowanie procesów wyboru podwykonawców, dostawców, oraz rozliczanie kontraktów podwykonawczych
  • Weryfikacja dokumentacji, odpowiedzialność za kompletność i prawidłowość dokumentacji powykonawczej
  • Nadzór jakościowy nad realizacją prac
  • Harmonogramowanie robót oraz nadzór nad terminowością ich wykonania
  • Przygotowywanie dokumentów (umowy, harmonogramy, przedmiary, obmiary, protokoły)
  • Weryfikowanie dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań
  • Przygotowywanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich, powykonawczych, kalkulacji, wycen, pozyskiwanie i negocjowanie ofert od podwykonawców i dostawców

Oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat
  • Zarządzanie projektami
  • Obowiązkowość i samodyscyplina
  • Myślenie analityczne
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Możliwość rozwoju
  • Pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej
  • Pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (min. dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do Świąt)

Miejsce pracy: Biuro Kielce

Jako lider Centralnego Klastra Wodorowego dynamicznie rozwijamy się w zakresie zielonej energii. Nasze ambitne plany obejmują niezależność energetyczną bazującą na własnych zasobach energii odnawialnej, jak również produkcję zielonego wodoru. Jeśli czujesz, że ta tematyka jest tą, w której chcesz się rozwijać to czekamy właśnie na Ciebie!

Twój zakres obowiązków:

  • Uczestnictwo w projektach energetycznych w zakresie farm PV, wiatrowych, magazynów energii oraz instalacji wodorowych
  • Przygotowywanie propozycji działań mających na celu wdrożenie transformacji energetycznej i analiza propozycji zgłoszonych przez inne podmioty w tym obszarze
  • Przeprowadzanie oraz koordynowanie procesów wyboru podwykonawców, dostawców, oraz rozliczanie kontraktów podwykonawczych
  • Weryfikacja dokumentacji, odpowiedzialność za kompletność i prawidłowość dokumentacji powykonawczej
  • Nadzór jakościowy nad realizacją prac
  • Przygotowywanie dokumentów (umowy, harmonogramy, przedmiary, obmiary, protokoły)
  • Przygotowywanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich, powykonawczych, kalkulacji, wycen, pozyskiwanie i negocjowanie ofert od podwykonawców i dostawców

Oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe inżynierskie
  •  Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat
  • Obowiązkowość i samodyscyplina
  • Myślenie analityczne
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów

Mile widziane:

  • Wykształcenie wyższe inżynierskie z zakresu Elektrotechniki, Automatyki lub Energetyki
  • Znajomość problematyki funkcjonowania sektora energetycznego
  • Znajomość przepisów prawa krajowego i unijnego w zakresie funkcjonowania sektora energetycznego
  • Znajomość środowiska inwestorów sektora energetycznego
  1.  

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Możliwość rozwoju
  • Pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej
  • Pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (min. dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do Świąt)

Prześlij swoje CV:






    Załącz dokumenty aplikacyjne



    Informujemy, że Administratorem przekazanych danych osobowych jest Spółka Świętokrzyskie Kopalnie Surowców Mineralnych sp. z o.o.

    Formularz kontaktowy

    Rafał Głowacki