Ładowanie strony...

Ważny komunikat
Szanowni Państwo, w trosce o bezpieczeństwo prosimy o ograniczenie osobistych wizyt w biurze przy ul. Sandomierskiej 105.

Zachęcamy Państwa do kontaktu za pośrednictwem telefonu, maila oraz poczty.


 

Świętokrzyskie Kopalnie Surowców Mineralnych posiadają długoletnią tradycję sięgającą 1874 roku. Dzięki nieustającemu rozwojowi dostarczamy surowce do wielu gałęzi przemysłu. W codziennej pracy stawiamy na współpracę, rozwój, odpowiedzialność i komunikację – dzięki temu nasza firma to renoma.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy:

 

Specjalista ds. sprzedaży (data ogłoszenia: 2021-07-29)

Miejsce pracy: Kielce

Twój zakres obowiązków:

  • Realizacja strategii sprzedażowej na powierzonym obszarze
  • Aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie Firmy
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i dystrybucyjnych
  • Nawiązywanie i budowanie długotrwałej relacji z klientami
  • Monitorowanie i analiza rynku
  • Zarządzanie należnościami

 Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Zaangażowanie oraz nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Praktyczna znajomość MS Office - Word, excel, outlook
  • Prawo jazdy kat. B

 

Główny specjalista ds. wynagrodzeń (data ogłoszenia: 2021-10-20)

Miejsce pracy: Kielce

Twój zakres obowiązków:

  • skrupulatne i kompleksowe prowadzenie spraw Spółki z zakresu zasiłków i płac
  • poprawne, zgodne z przepisami prawa naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów
    o pracę i umów cywilnoprawnych,
  • ustalanie uprawnień do wynagrodzenia chorobowego, zasiłku chorobowego, zasiłku opiekuńczego, wynagrodzenia za czas urlopu oraz naliczania zasiłków
    i administrowania dokumentacją w tym zakresie,
  • sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji do instytucji zewnętrznych (m.in. ZUS, US, GUS),
  • sporządzanie rocznych informacji PIT- 11,
  • naliczanie potrąceń z wynagrodzeń, w tym zajęć komorniczych, sądowych, itp.,
  • kontrola prowadzenia ewidencji czasu pracy, a w szczególności absencji.
  • obsługa programu PPK.
  • sporządzanie raportów i analiz kadrowo-płacowych oraz dokumentacji na potrzeby kontroli

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • preferowane wykształcenie wyższe w kierunku finansów/księgowości,
  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, ubezpieczeń społecznych, zasad opodatkowania, ZFŚS
  • praktyczna wiedza na temat zagadnień płacowo-księgowych,
  • Znajomość programu Płatnik
  • Znajomość MS Office (szczególnie Excel).
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej.
  • minimum 3 lata pracy w dziale płac,
  • zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • skrupulatność, dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
  • samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy,
  • wysoka kultura osobista,

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o silnej pozycji rynkowej
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w szkoleniach
  • Pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin
  • Pakiety sportowe dla pracowników i ich rodzin
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego pracowników i ich rodzin
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (min dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do Świąt)
  • Imprezy firmowe (Barbórki, spotkania integracyjne).

 

Samodzielna księgowa (data ogłoszenia: 2021-10-20)

 Miejsce pracy: Kielce

Twój zakres obowiązków:

  • Sporządzanie uzgodnień dla spółek z Grupy Kapitałowej
  • Sporządzanie dokumentacji cen transferowych
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP, środków trwałych w budowie
  • Migrację systemu finansowo-księgowego i pomoc w przeprowadzeniu transformacji
  • Udział w procesach zamknięcia miesiąca, kwartału, roku i sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, CIT PIT i ZUS
  • Sporządzanie zestawień na potrzeby audytu
  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami prawa podatkowego i bilansowego.

Nasze wymagania:

  • 5 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne – tytuł magistra (preferowane: Rachunkowość)
  • Ugruntowana wiedza dotycząca przepisów Prawa Podatkowego, Polskiej UoR oraz umiejętność zastosowania jej w praktyce
  • Umiejętność przygotowania bilansu oraz rachunku zysków i strat oraz przepływów pieniężnych od podstaw
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone zadania
  • Samodzielność, inicjatywa, terminowość, dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Umiejętności analityczne
  • Wysoki poziom kompetencji interpersonalnych.

Mile widziane:

  • Dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia zawodowego pochodzącego z pracy w spółce akcyjnej, grupie kapitałowej, lub w dużej firmie produkcyjnej

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o silnej pozycji rynkowej
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w szkoleniach
  • Pakiety medyczne dla pracowników i ich rodzin
  • Pakiety sportowe dla pracowników i ich rodzin
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego pracowników i ich rodzin
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych (min dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do Świąt)
  • Imprezy firmowe (Barbórki, spotkania integracyjne).

 

Specjalista ds. inwestycji budowlanych (data ogłoszenia: 2021-10-20)

Twój zakres obowiązków:

  • współtworzenie koncepcji zagospodarowania obiektów i nieruchomości należących do Spółki;
  • prowadzenie procesów budowy i likwidacji obiektów budowlanych,
  • określanie potrzeb remontowych i inwestycyjnych;
  • poszukiwanie, weryfikacja i nadzór nad wykonawcami inwestycji i remontów,
  • kontrola realizacji inwestycji i remontów ( egzekwowanie jakości, terminowości i zgodności z aktualnymi normami i przepisami budowlanymi, ppoż, BHP ),
  • weryfikacja merytoryczna dokumentacji technicznej, ofert wykonawców, kosztorysów i wycen,
  • cykliczne dokonywanie przeglądów wszystkich budynków użytkowanych przez Spółkę;
  • monitorowanie stanu technicznego obiektów budowlanych,
  • nadzorowanie sposobu prowadzenia dokumentacji wynikającej z przepisów prawa budowlanego

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne kierunek budownictwo lub pokrewne,
  • znajomości prawa budowlanego i przepisów administracyjnych
  • praktyczna znajomość procesów inwestycyjnych w budownictwie
  • umiejętność czytania i analizy dokumentacji technicznej w zakresie projektów budowlanych i kosztorysów,
  • ogólna znajomość pracy z komputerem (Windows, MS Office, Internet itp.).

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Możliwość rozwoju
  • Pracę w firmie o silnej pozycji rynkowej
  • Benefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, dofinansowanie do świąt, dofinansowanie do szkoleń, ubezpieczenie grupowe)

*Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

Jesteś zainteresowany współpracą z nami, ale nie znalazłeś na stronie odpowiadającego Ci stanowiska? Wypełnij formularz i prześlij swoje CV!

Jeśli znajdzie się stanowisko odpowiadające Twojemu profilowi, skontaktujemy się z Tobą. Zapraszamy do aplikowania!

PRZEŚLIJ SWOJE CV:

Imię i nazwisko:*
Telefon:*
E-mail:
Treść wiadomości:
Załącz dokumenty aplikacyjne (maks. 4MB):*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Świętokrzyskie Kopalnie Surowców Mineralnych sp. z o.o. w celu rekrutacji. *
Oświadczam , iż zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania moich danych osobowych przez ŚKSM sp. z o.o. - klauzula informacyjna.*

Informujemy, że Administratorem przekazanych danych osobowych jest Spółka Świętokrzyskie Kopalnie Surowców Mineralnych sp. z o.o.

 

Dane kontaktowe

Świętokrzyskie Kopalnie
Surowców Mineralnych Sp. z o.o.

ul. Na Ługach 7, 25-803 Kielce

Biuro zarządu i adres do korespondencji:
ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce

NIP: 9542756472 | REGON: 361937885 | KRS: 0000565585 | BDO: 000011317
Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Wysokość kapitału zakładowego 82 655 000,00 PLN.

+48 41 330 15 00

ARP Solidne Kruszywa

©2016-2021 Świętokrzyskie Kopalnie Surowców Mineralnych Sp. z o.o.